Thursday, March 5, 2009

Hubungi Kami


Send IM

1. Sila emelkan ke kuizikel@gmail.com

a) Pakej dikehendaki (Pakej Blog/Pakej Banner Statik/Pakej Banner Animasi /Pakej Mini Animated Banner/Pakej Nuffnang/Pakej Domain Name)
b) Nama blog kesukaan :
b) Warna tema kesukaan : (eg : merah+itam, warna warni)
c) Motto di banner : (eg : bersekutu bertambah mutu, life is drama, i have no motto :) )

Don't worry, if you have no idea about all of these, I can suggest you something, of course a good one!

2. I will get back to you as soon as possible....

3. kuizikel.com akan memberikan anda contoh blog mengikut pakej anda.

4. anda komen @ setuju dengan cadangan

5. invois akan diberikan & pembayaran melalui bank yang ditetapkan oleh kuizikel.com

6. aplikasikan rekabentuk blog di blog sebenar anda (sekiranya telah ada blog sendiri) tanpa membuang sebarang posting entry di blog anda.

mudah saja kan?
or you can add me thru YM - cikesid[at]yahoo.com..

and we can discuss there!

@ tinggalkan pesanan anda selepas bunyi beep... beep!!! ^_^

see you in blogging world v(^_^)

10 comments:

Anonymous said...

Berminat untuk menempah blog....Tolong hubungi saya secepat mungkin.
Kak Lin 03-6185 4735

alisa said...

saya nak tempah banner daripada swf ke gif bersaiz 240x 60. design flash dah disiapkan. cuma nak tau upah untuk convert swf kepada gif shj. sila maklumkan saya ke email come2beli@gmail.com.bleh dapat dalam rm5 x? 1banner ade 2flash shj.

Anonymous said...

saya tak tahu ttg blog tapi saya tahu saya boleh jual produk dgn gunakan blog...selain dr itu mmg tak tahu, boleh bagi tahu saya....? nurul-0125042228

mynaz said...

Salam saya berminat nak tempah blog hubungi saya man_jeynab@yahoo.com/0199791663.Tolong ye

Anonymous said...

berminat untuk memiliki blog. hubungi saya segera zaidi 0192468246

Anonymous said...

SY BERMINAT UNTUK NAK TEMPAH BLOG.HUBUNGI SY 0126946513- IDA

JMYDIVES said...

Saya sedang survey servis buat blog yang hebat & harga yang mampu dimiliki untuk saya marketing kan biz penjagaan diri, kesihatan,anti penuaan NU Skin & Herbalife.Hubungi sy 012-6756960.Saya menantikan panggilan akak/adik (sambil senyum)

Julia

Hani Ahmad said...

Saya ada email tapi tak ade feed back, boleh tak tolong saya makeup blog?

hani

pinkjambu said...

I nak order buat blog.. kalau u nak tolong / berminat, boleh tak email kat saya nooraisyahasyikin@yahoo.com.. tqvm

Noraini Jalaludin @ Aini said...

saya ada email kat gmail awak..tolong check ye..saye urgent nak guna blog sebagai kedai online saye..terima kaseyyyyy

Post a Comment