Thursday, March 12, 2009

Banner Terbaru

sejak pelanggan pertama aku si amoi buat promot kat blog dia, si wawa pon cakap dia nak gak.. walaupun dia belum la cakap nak tema apa ke, aku dengan semangatnya terus buat... siap 2 lagi tu contoh.. heehehe.. tu pon pakai gambar yang aku curik kat frenster dia... tu yg mcm nak tergolek je dia dok atas sofa tu... si dobot cakap macam tgh nak agah budak2 pon ada... hehe
wawa di atas sofa ikeyah
oh aku suka sebenonya gamba wawa atas rumput ni, damai n happy je.. tapi macam terlalu kosong...

kol 4 pagi baru aku tdo semalam... walaupun hasilnya biasa2 sajek, tapi keterujaan tu yang membuatkan aku segar spanjang pagi... hehehehee
kena mekapkan lagi banner ni, tapi nak gak post, ala-ala the making of banner... ^_^
oh ada lagi tugasan... mana nak cari mesin jahit ni :)

4 comments:

cekkeya said...

hehe syabas2, teruskan segar2 mata, hehe

cekkeya said...

banner yg kedua dh chantek dah, tp cam kosong sket macam yg ko kata, bubuh2 beskal ke...aahha biskut meri ke..ahahha

kuizikel said...

dah ada yg terbaru.. 2-2 ni reject, lagi pon kaler dia pale sgt..hehehe.. nanti ngantuk org masuk blog.. tunggu nanti post baru :)

Anonymous said...

cntik :)

Post a Comment